Passenger_and_suv»Opel»Insignia»2015-2017

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 R4 125kW

Tips vieglais automobilis
Virsbūves tips universāls
Pirmā reğ 08/2016
Motors 2.0 125kW
Degviela dīzelis
Spidometra rādījums 198 236 km · servisa grāmata
Piedziņa priekšpiedziņas
Ātrumkārba automātiskā
Krāsa balts
Reģ. numurs 115...rādīt reģ. num.
Rūpnīcas kods W0LGT8...rādīt VINCheck history
Cena 12 900 EUR
PVN 0% (no VAT accrue)
Izdevīga cena 12 500 EUR
PVN 0% (no VAT accrue)
Opel Insignia Sports Tourer 2.0 R4 125kW
Opel Insignia Sports Tourer 2.0 R4 125kWOpel Insignia Sports Tourer 2.0 R4 125kWOpel Insignia Sports Tourer 2.0 R4 125kWOpel Insignia Sports Tourer 2.0 R4 125kWOpel Insignia Sports Tourer 2.0 R4 125kWOpel Insignia Sports Tourer 2.0 R4 125kWOpel Insignia Sports Tourer 2.0 R4 125kWOpel Insignia Sports Tourer 2.0 R4 125kWOpel Insignia Sports Tourer 2.0 R4 125kWOpel Insignia Sports Tourer 2.0 R4 125kWOpel Insignia Sports Tourer 2.0 R4 125kWOpel Insignia Sports Tourer 2.0 R4 125kWOpel Insignia Sports Tourer 2.0 R4 125kWOpel Insignia Sports Tourer 2.0 R4 125kWOpel Insignia Sports Tourer 2.0 R4 125kWOpel Insignia Sports Tourer 2.0 R4 125kWOpel Insignia Sports Tourer 2.0 R4 125kWOpel Insignia Sports Tourer 2.0 R4 125kWOpel Insignia Sports Tourer 2.0 R4 125kW
Saglabāt transportlīdzekliVēlos papildu informācijuPievienot salīdzināšanaiIesaki draugam

Aprīkojums

Drošības aprīkojums

  • ABS
  • ASR
  • automātiskās bremzēšanas sistēma
  • Blind Spot Detection
  • bremžu spēka regulators
  • centrālā atslēga (pults ar centrālo atslēgu)
  • ceļa zīmju atpazīšanas sistēma
  • drošības siksnu bloķētājs
  • elektriski regulējama stāvbremze
  • gaisa spilveni
  • imobilaizers
  • ISOFIX bērnu sēdeklīšu stiprinājumi (aizmugurējos sēdekļos)
  • izslēdzams priekšējais blakussēdētāja drošības spilvens
  • lietus sensors
  • papildus bremžu lukturis
  • pirmssadursmes bremzēšanas sistēma
  • riepu spiediena kontrole
  • stabilitātes kontrole
  • stūres pastiprinātājs
  • sānu aizkarveida drošības spilvens

Komforta aprīkojums

  • automatiski pret-apzilbinosi spoguli (automatiski aptumšojošies iekšējais spoguļi, automātiski aptumsojošies sāna spoguļi)
  • automātiskā parkošanās sistēma
  • bezatslēgas atvēršana
  • Coming-/Leaving-Home funkcija
  • digitālais instrumentu panelis
  • durvju aizskari
  • el. regulējamie logi
  • el. regulējamie spoguļi (apsildāmie spoguļi, el. nolokāmie sānu spoguļi, ar atmiņu)
  • elektriski atverams bagāžnieks (с пульта)
  • klimata kontrole
  • kruīza kontrole (attāluma indikātors līdz priekšējam transportlīdzeklim)
  • lūka (stikla, elektriski vadāma)
  • parkošanās kamera
  • parkošanās sensori (priekš., aizmug.)
  • salona apgaismojums
  • slidena bagāžnieka grīda
  • spogulis saulessargā
  • starts bez atslēgas
  • stikla jumts
  • tonētie stikli

Salons

  • apsildāma stūre
  • apsildāmie krēsli
  • el. regulējamie krēsli (ar atmiņu)
  • kabata krēsla aizmugurē
  • koka apdare salonā
  • melns griestu
  • multifunkcionāla stūre
  • nolokāmi aizmug. krēsli
  • paklāji (samta grīdas apdare)
  • priekš. elkoņa balsts (ar sīklietu nodalījumu)
  • stūres regulēšana (stūres reg. divos virzienos)
  • sēdekļu augstuma regulēšana (vadītāja sēdeklis, blakussēdētāja sēdeklis)
  • tases turētājs (tases turētājs)
  • ventilējamie krēsli (priekšējie)
  • ādas salona apdare
  • ādas stūre
  • ādas ātruma kloķis
  • ātrumu pārslēgšana pie stūres

Audio, video, komunikācijas

  • Android Auto
  • Apple CarPlay
  • ekrāns (priekš.)
  • hands-free sistēma
  • kompjūters
  • navigācijas sistēma (ar karti)
  • skaļruņi
  • stereo iekārta (MP3, ar USB interfeissu, oriģināla)

Riepas un diski

  • riepu gaisa spiediena sensori
  • vasaras riepas
  • vieglmetāla diski
  • kopā ar auto
    • ziemas riepas (ar radzēm)
    • vieglmetāla diski

Gaismas

  • adaptīvās gaismas (pagriezienos)
  • automātiski ieslēdz. dienasgaismas
  • gaismu regulators
  • LED (dienas gaismas, aizmugurējās gaismas)
  • lukturu mazgātāji
  • miglas lukturi (priekšējie, aizmugurējie)
  • tālo gaismu pārslēgšanas asistents
  • Xenon (tuvās gaismas, tālās gaismas)

Cits papildaprīkojums

  • 12v elektro rozetes
  • aizmug. logu sildītājs
  • aizmugurējais stikla tīrītājs
  • atdalāmais tīkls salonam un bagāžas nodalījumam
  • bagāžas nodalījuma aizsegs
  • regulējamā piekare (automātiski, cietība)
  • sakabes āķis (noņemams sakabes āķis)
  • Servisa kalkulators
  • āra termometrs
  • āķi kravas nodalījumā

Tehniskie rādītāji

Virsbūve

sēdvietas:5
durvju skaits:5
garums:4913 mm
platums:1856 mm
augstums:1520 mm

Masas, izmēri

pašmasa:1901 kg
pilnmasa:2320 kg
kravnesība:419 kg
piekabe ar bremzēm:1800 kg
piekabe bez bremzēm:750 kg
ass atstarpe:2737 mm

Motors

motora apjoms:2.0 l
jauda:125 kW
maksimālais ātrums:215 km/h
motora apjoms:1956 cm³
CO2 (NEDC):149 g/km

Degviela

degviela:dīzelis
degvielas patēriņš (NEDC): 
- pilsētā:7.8 l/100 km
- uz šosejas:4.4 l/100 km
- vidējais:5.7 l/100 km

Axles

tiltu skaits:2

Cita informācija

Reģistrēts Igaunijā, apskate derīga līdz 08.2024
Atvests no valsts: Vācija
Transportlīdzekļa atrašanās vieta: Tartu, Igaunija

tl,dr: müüa hea varustusega Opel, raske südamega.

Kui tahad kogeda, mida tunnevad Viimsi rikkurid, kui hommikul oma noobelsedaaniga ärikohtumisele sõidavad, aga Sinu pangakonto väljavõtte järgi ei ole prestiižse preemium-margi soetamine jõukohane, ammugi veel korralikuma lisavarustusega, siis oled jõudnud õige sõidukini. Istu soojenduse ja ventilatsiooniga nahkistmele, lase toolil ja peeglitel mälu abil elektriliselt paika liikuda, seadista amortisaatorite jäikus, haara soojendusega roolist, vali automaatkasti valitsaga liikumissuund ning sõida ja tunneta tõelist luksust. Tänu väga mugavalt toimivale (sh seismajäämiseni pidurdavale) adaptiivsele püsikiirushoidikule ja sõiduraja jälgimise abisüsteemile saad vahetevahel heita läbi panoraamkatuse pilgu sinisele taevale ning ilusa ilma korral võid katuseakna lausa lahti teha - see ongi Eesti ilmaga sobiv kabriolett.

Aga võib-olla esindad hoopis finantsilise spektri teist otsa? Lotovõidust, heast kinnisvaratehingust või õnnestunult ajastatud krüptovaluuta müügist saadud varandus laiutab pangakontol, samas aga ei taha seda väga välja näidata - hakkavad veel igasugu “vanad sõbrad” ootamatult välja ilmuma ja laenu küsima. Jällegi oled õiges kohas: eelmise põlvkonna “poverty spec white” tooni Opeli roolist ei taipa asjatundmatu pilk rikkust otsida ning saad nautida pea kõike seda, mida pikendatud kerega “seitsmene” pakuks, miinus tüütu tähelepanu.

Mõistan täielikult, et väike kahtluseuss närib hinge seoses kuulutuse pealkirjaga - ka minul oli seda masinat soetades sama sisemine dilemma. Umbes 4-aastase kasutuskogemuse põhjal võin julgelt öelda, et isegi kui iluvõrele ja roolile on kirjutatud “Opel”, on tegu täieõigusliku M1-kategooria mootorsõidukiga. Võiks isegi öelda, et korraliku autoga. Selle masina algsel omanikul Saksamaal ei pidanud vist siiski sotsiaalne närv vastu ja seepärast tagaluugil mudelitähiseid pole, seega oli mul ja on ka Sul muretum sõita.

Miks väidan, et korralik auto? Sest kõik on korras. Minu käe all on tehtud korda kulukad tüüpvead - vahetatud on NOx tagumine andur (600€) ja EGR jahuti (1,5k€). Selle masina mootori Achilleuse kand - õlivõtturi toru tihend, mille purunemine toob kaasa mootori kokkujooksmise - on ennetavalt juba varem töökindla lahenduse vastu välja vahetatud. Hooldused ja kuluosade remont (nt piduriklotsid, eelsüüteküünlad) on mõistagi teostatud õigeaegselt ja vajaduse ilmnedes viivitamata. Viimane hooldus teostati 10.2023 (õli ja filtrite vahetus). On turvaline eeldada, et varsti hodomeetrile jõudva 199 999 km näidule järgnev väärtus ei ole “Insert Coins” ega “Game over” - roostet ei ole, vedelikke ei leki ja summuti alt ära ei kuku. Tehke järgi, Calibra mehed! Auto on väga heas töökorras (parkimise ajal väga heas seisukorras). Kaasa tulevad naastrehvid originaalvaluvelgedel, lisainvesteeringuid teha vaja pole (äärmisel juhul võid tahta turult tagaluugile kroomitud plastist “Tuning” või “Racing” kirja osta).

Nagu kombeks, on ka see auto müügis raske südamega - ei taha isegi uskuda, aga kasutamise vältel hakkas kõnealune Opel mulle isegi meeldima. Müümise ainus põhjus on kolme turvatooli kasutamise vajadus, ja siinkohal mainin ära ka antud auto ainsa olulise miinuse - kui tahad suurt autot, otsi midagi muud. See on maanteelaev seiklevale hingele, edukale müügiesindajale, noorele perele. Külmkapp või kaubaga euroalus pagasiruumi ei mahu ja panoraamkatusele katuseboksi paigaldamine oleks mõistusevastane. Rõhku on pandud hoopis disainile, mis on päris õnnestunud, eriti arvestades, et see pärineb 2008. aastast - konkurendid tootsid siis ju kas mittemidagiütlevaid seebikarpe või imelikke kõverikke. Sa ei pea piinlikkust tundma, kui selline Insignia Su hoovis seisab.

Ikka kahtled? Loe uuesti lisavarustuse nimekirja - jah, sellel Opelil on kõik need asjad olemas, mida soovid. Tule ja ümbritse end luksusega.

Pārdevējs

Juhan Koppel

Jautājums pārdevējam

Jautāt pārdevējam