Passenger_and_suv»Mercedes-Benz»E 270»2000-2002

Mercedes-Benz E 270 2.7 125kW

Tips vieglais automobilis
Virsbūves tips universāls
Pirmā reğ 10/2001
Motors 2.7 125kW
Degviela dīzelis
Spidometra rādījums 340 000 km · servisa grāmata
Piedziņa aizmugures piedziņa
Ātrumkārba automātiskā
Krāsa balts met.
Reģ. numurs 054...rādīt reģ. num.
Rūpnīcas kods WDB210...rādīt VINCheck history
Cena 2500 EUR
PVN 0% (no VAT accrue)
Mercedes-Benz E 270 2.7 125kW
Mercedes-Benz E 270 2.7 125kWMercedes-Benz E 270 2.7 125kWMercedes-Benz E 270 2.7 125kWMercedes-Benz E 270 2.7 125kWMercedes-Benz E 270 2.7 125kWMercedes-Benz E 270 2.7 125kWMercedes-Benz E 270 2.7 125kWMercedes-Benz E 270 2.7 125kWMercedes-Benz E 270 2.7 125kWMercedes-Benz E 270 2.7 125kWMercedes-Benz E 270 2.7 125kWMercedes-Benz E 270 2.7 125kWMercedes-Benz E 270 2.7 125kWMercedes-Benz E 270 2.7 125kWMercedes-Benz E 270 2.7 125kW
Saglabāt transportlīdzekliVēlos papildu informācijuPievienot salīdzināšanaiIesaki draugam

Aprīkojums

Drošības aprīkojums

  • 6x gaisa spilveni
  • ABS
  • ASR
  • centrālā atslēga (pults ar centrālo atslēgu)
  • drošības siksnu bloķētājs
  • imobilaizers
  • izslēdzams priekšējais blakussēdētāja drošības spilvens
  • lietus sensors
  • papildus bremžu lukturis
  • signalizācija
  • stabilitātes kontrole
  • stūres pastiprinātājs
  • sānu aizkarveida drošības spilvens

Komforta aprīkojums

  • 2x spogulis saulessargā (apgaismots spogulis saulessargam)
  • 4x el. regulējamie logi
  • aizmug. aizkari
  • dzinēja pirms-sildīšana
  • gaisa kondicionieris
  • kruīza kontrole
  • lūka (stikla, elektriski vadāma)
  • papildus durvju gaismas
  • parkošanās sensori (priekš., aizmug.)
  • salona apgaismojums

Salons

  • 2x apsildāmie krēsli
  • 2x el. regulējamie krēsli (2x ar atmiņu)
  • aizmugurējais elkoņu balsts (ar sīklietu nodalījumu)
  • bagažnieka paklājs
  • kabata krēsla aizmugurē
  • koka apdare salonā (koka dekors)
  • multifunkcionāla stūre
  • nolokāmi aizmug. krēsli
  • paklāji
  • priekš. elkoņa balsts (ar sīklietu nodalījumu)
  • saliekama atzveltne pasažiera sēdeklim
  • stūres regulēšana (elektriski, ar atmiņu)
  • sēdekļu augstuma regulēšana (vadītāja sēdeklis, blakussēdētāja sēdeklis)
  • tases turētājs (tases turētājs, aizmug.)
  • ventilējamie krēsli (priekšējie)
  • ādas salona apdare
  • ādas stūre
  • ādas ātruma kloķis

Audio, video, komunikācijas

  • autotelefons
  • CD atskaņotājs
  • ekrāns (priekš.)
  • el. antena
  • skaļruņi
  • stereo iekārta (CD, oriģināla)
  • stereo pastiprinātājs

Riepas un diski

  • rezerves ritenis
  • vieglmetāla diski

Gaismas

  • gaismu regulators
  • lukturu mazgātāji
  • miglas lukturi (priekšējie, aizmugurējie)

Cits papildaprīkojums

  • aizmug. logu sildītājs
  • aizmugurējais stikla tīrītājs
  • atdalāmais tīkls salonam un bagāžas nodalījumam
  • bagāžas nodalījuma aizsegs
  • bagāžas tīkls
  • cimdu nodalījuma atvēsinošā funkcija
  • jumta reliņi
  • priekš. loga sildītājs
  • priekš/aizmug. dubļu sargi
  • riteņa remonta komplekts
  • sakabes āķis (noņemams sakabes āķis)
  • ugunsdzēšamais aparāts
  • āra termometrs
  • āķi kravas nodalījumā

Tehniskie rādītāji

Virsbūve

sēdvietas:5
durvju skaits:5
garums:4839 mm
platums:1799 mm
augstums:1477 mm

Masas, izmēri

pašmasa:1775 kg
pilnmasa:2330 kg
kravnesība:555 kg
piekabe ar bremzēm:2100 kg
piekabe bez bremzēm:750 kg
ass atstarpe:2833 mm

Motors

motora apjoms:2.7 l
jauda:125 kW
maksimālais ātrums:212 km/h
motora apjoms:2685 cm³
CO2:193 g/km

Degviela

degviela:dīzelis

Axles

tiltu skaits:2

Cita informācija

Atvests no valsts: Nīderlande
Transportlīdzekļa atrašanās vieta: Harjumaa, Igaunija

Klassika, suurepärases seisukorras. Haruldane eksemplar. Täielikult komplekteeritud. Olen esimene omanik Eestis, auto saabus Hollandist. Läbisõit on tegelik, kontrollisin ajalugu Mercedes keskusest enne ostu. Ostsin peresõidu eesmärkidel autoga omal jõul Vahemere piirkonda. Eestis sõitsin sellega 1 aasta ja tegin selleks tehnilisi ettevalmistusi, remontisin sisuliselt kõik, mis võimalik, lisaks sellele pärast kohaletoimetamist teenindati autot nii nagu vajalik. Auto oli soojas kliimas 1,5 aastat ja veebruaris oli tagasi toodud samuti omal jõul. Tänaseks päevaks on tehtud: autopihustid – täielik remont, katuseluuk – mehhanism on täielikult uue vastu väljava vahetatud, šassii on täielikult sõidukorras, esilaagrid on välja vahetatud, kütusepump, turbo on remonditud, relee, starter, konditsioneer on remonditud ja laetud, mootori padjad, laagrid ja kettad, roolilatt. On tehtud veel palju asju, kõike ei mäleta. Kogu aja vältel on autosse panustatud ligikaudu 8000 eurot. Kui otsida, leian ka tšekid üles. Auto on täielikult ülevärvitud, roostet ei ole, äsja tehtud salongi keemiline puhastus, kõik õlid ja filtrid on välja vahetatud 4000 km tagasi, õli vahetus käigukastis 30 000 km tagasi. Kleepekat kapotilt võib lihtsalt eemaldada ükskõik millises autopesulas. Hinna osas ei kauple. Auto ootab omanikku, klassika väärtustajat. Vaadata võib Lasnamäel ja kontrollida ükskõik millises autoteeninduses. Võimalik on vahetus Hummer 2 vastu juurdemaksuga.

2. Классика в отличном состоянии. Редкий экземпляр. Полная комплектация. Я 1й владелец в Эстонии, машина пришла из Голландии. Пробег настоящий, я проверял историю в Мерседес центре перед покупкой. Покупал ее для семейного переезда своим ходом в Средиземноморье. В Эстонии ездил на ней 1 год и готовил машину технически, отремонтировал практически все что можно, также после переезда машина обслуживалась как пологается. Машина была в теплом климате 1,5 года и в феврале своим ходом также вернулась обратно. На сегодня сделано: фарсунки полный ремонт, люк крыши - полностью заменен механизм на новый, вся ходовая в полном порядке, передние подшипники заменены, топливный насос, турбо отремонтировано, реле, стартер, кондиционер отремонтирован и заправлен, подушки двигателя, подшипники и диски, рулевая рейка и еще много чего, уже не упомню. За все время вложено примерно 8000 евро. Если поискать, то все чеки есть. Машина полностью перекрашена, ржавчины нет, сделана свежая химчистка салона, все масла и фильтра заменены 4000 км назад, масло в коробке передач 30 000 км назад. Наклейку с капота можно легко убрать на любой автомойке. По цене не торгуюсь, машина ждет своего ценителя классики. Посмотреть можно в Ласнамяе и проверить в любом автосервисе. Возможен обмен на Хаммер 2 с доплатой.

The classics are in excellent condition. A rare specimen. Full equipment. I am the 1st owner in Estonia, the car came from Holland. The mileage is real, I checked the history at the Mercedes center before buying. I bought it for a family move on my own to the Mediterranean. In Estonia, I drove it for 1 year and prepared the car technically, repaired almost everything that was possible, also after moving the car was serviced as it should be. The car was in a warm climate for 1.5 years and in February it also came back on its own. For today, it has been done: the farsunks are completely repaired, the roof hatch is completely replaced with a new mechanism, the entire chassis is in perfect order, the front bearings are replaced, the fuel pump, turbo is repaired, the relay, starter, air conditioning is repaired and refueled, engine cushions, bearings and discs, steering rack and much more, I will not mention. Approximately 8000 euros have been invested for the entire time. All repair bills i can show. The car is completely repainted, there is no rust, a fresh dry cleaning of the interior was done, all the oils and filters were replaced 4000 km ago, the oil in the gearbox 30,000 km ago. The hood sticker can be easily removed at any car wash. I do not bargain on the price, the car is waiting for its connoisseur of classics. You can see it in Tallinn, Lasnamae and check it at any car service station. It is possible to exchange for a Hummer 2 with an additional fee.

Pārdevējs

Artjom Tšernõšov

Jautājums pārdevējam

Jautāt pārdevējam