Atbalstītāji:

 

Latvijas Automobiļu federācija

Minišosejas sezonas atklāšanā triumfē Batraks ar dīzeļa BMW

08.05.2017

Otrdienas, 3. maija, vakarā leģendārajā Biķernieku trasē tika oficiāli atklāta Minišosejas 2017. gada sezona. Pirmajā posmā absolūti ātrākais bija autošosejas pilots Artūrs Batraks, kurš ar savu sacīkšu BMW 330d triumfēja OPEN klasē.

Nedēļu iepriekš notikušajā treniņā, kas norisinājās lietus laikā, piedalījās 52 braucēji, tomēr saulītes apspīdētajā pirmajā posmā uz starta izgāja vēl kuplāks skaits – 56 dalībnieki. Populārākajā OPEN ieskaitē pārliecinoši uzvarēja iepriekš minētais Batraks, trīs apļu summā pārspējot Elvi Turānu (BMW 3. sērija) par 2,6 sekundēm, savukārt trešās vietas ieguvējs Matīss Mežaks (Subaru Impreza STI) no līdera atpalika 5,56 sekundes.

Jāatzīmē, ka Elvim Turānam Minišosejas pirmais posms izvērtās īpaši veiksmīgs, jo bez otrās vietas OPEN klasē, viņam arī pārliecinošas uzvaras 2000 un 3000 ieskaitēs. Ja 2000 klasē viņam tuvākie sekotāji bija Renārs Zapackis un Kristaps Narubins, kuri startēja ar Honda Integra un Civic Type-R versijām, tad 3000 ieskaitē aiz viņa palika BMW 3. sērijas pilotējošie Andris Čats un Jānis Pipars.

PRO2000 ieskaitē, kur startē ar auto, kas aprīkoti ar drošības karkasu un dzinēju ar tilpumu līdz diviem litriem, uzvaras laurus plūca tikko autošosejas Nacionālajā klasē debitējušais Voldemārs Kalve ar VW Golf. Viņam gan ļoti sīvu konkurenci sastādīja vēl viens autošosejas pilots Reinis Trūps (MG ZR), kurš no Kalves atpalika vien par 1,34 sekundēm, bet trešajā vietā Kārlis Priedītis ar Seat Leon.

1600 klasē ar ļoti pārliecinošu sniegumu pirmo vietu izcīnīja Mārcis Pakalns (Honda CRX), par pusminūti apsteidzot tuvāko sekotāju Kasparu Šmitu (Honda Civic). Trešā vieta ar Opel Corsa startējošajam Jānim Dūkam.

Šīs sezonas jaunumā – Dāmu klasē – pirmo uzvaru ieguva Zane Lielkāja (Mitsubishi Lancer Evo), otrajā vietā Anastasija Kozlovska (Toyota Celica), bet trešā – Linda Cikmača ar Citroen C2. Visi uzvarētāji tika pie balvām no Minišosejas atbalstītājiem Radex un German Automotive Technology (GAT).

Tāpat jāatzīmē, ka vēl arvien iespējams pieteikties un piedalīties Yokohama Challenge ieskaitē, par kuru sīkāka informācija pieejama seriāla mājaslapā – www.minisoseja.lv. Tur un arī Minišosejas Facebook vietnē - https://www.facebook.com/minisoseja/ - atrodama arī visa aktuālā informācija gan par aizvadītajiem, gan gaidāmajiem treniņiem un posmiem.

Minišosejas treniņos un sacensībās var piedalīties gan ar ielas, gan ar sporta auto, kas redzams arī dalībnieku sastāvā. Līdzās viens otram uz starta stāv gan sportiski ielas auto kā Ford Focus ST, Subaru Impreza un VW Golf GTI, gan īsteni autošosejas sacīkšu spēkrati. Vieniem tā ir iespēja drošā vidē izbaudīt savu automobiļu spējas, citiem treniņš sacensībām, savukārt vēl trešajiem šis, iespējams, ir pirmais solis uz lielo autošoseju.

Nākamais treniņš norisināsies 16. maija pievakarē, savukārt otrais posms jau divas dienas vēlāk – 18. maijā. Treniņu un sacensību sākums ir 18:00 (dalībniekiem vēlams ierasties no 17:30).

Minišosejas 1. posma rezultāti:

1600

1. Mārci Pakalns, Honda CRX

2. Kaspars Šmits, Honda Civic

3. Jānis Dūka, Opel Corsa

 

2000

1. Elvis Turāns, BMW 3. sērija

2. Renārs Zapackis, Honda Integra Type-R

3. Kristaps Narubins, Honda Civic Type-R

 

3000

1. Elvis Turāns, BMW 3. sērija

2. Andris Čats, BMW 330

3. Jānis Pipars, BMW 325

 

OPEN

1. Artūrs Batraks, BMW 330d

2. Elvis Turāns, BMW 3. sērija

3. Matīss Mežaks, Subaru Impreza STI

 

PRO2000

1. Voldemārs Kalve, VW Golf

2. Reinis Trūps, MG ZR

3. Kārlis Priedītis, Seat Leon

 

DĀMAS

1. Zane Lielkāja, Mitsubishi Lancer Evo

2. Anastasija Kozlovska, Toyota Celica

3. Linda Cikmača, Citroen C2